Thursday, May 12, 2011

Kisah alam MAYA



 Assalammualaikum korang semua ;)


Erm..nak tanye..Semua yg korang kenal secare online ni atau diri korang sendiri,jujur ke? Kenapa kebanyakkannye org2 di alam maya ni banyak yg kelentong dr yg betul? Korang penah lalui? Sama ade di tipu atau korang yg menipu? Huhuhu..
Cerita pasal alam maya ni..teringat zaman pas je aku abis spm.. time tu ngah glamour MIRC.. kebetulan pas je abis spm tu x de bende nak buat..so aku n kawan aku ni p la keje part time kat cc ( Cyber café ) seriously idop time tu enjoy..hihih.. tp tu la org ckp..salah langkah ngan dunia alam maya ni idop kite pon ke LAUT la perginye..kan? alhamdulilah semua kawan2 yg aku kenal time tu baik2 belaka..buktinya sampai skarang..rasenye dah dekat 9tahun kami kenal kami still contact2.. walaupon dah xberjumpe cam dulu2 p gathering/gigs n sebagainye.. huhuhu.. channel yg aku kenal time tu #Gengster ;) bile sebut je rase cm nak senyum teringat zaman hingusan.. hahaha..
Bile kawan2 semua berkumpul mai KL, ape lg overnight sesame..xtdo pon..melepak..berborak..mengorat dan sebagainye ;) pastu kalau esoknye keje..mate dah kelabu taek anjing menahan ngantok..time tu CINTA MOnYET..cinta Beruk..semua ade la.. hahaha..
Mase pon berlalu..pastu wujud plak Myspace..kat cini la aku jumpe kekasih ati yg merangkap suami ku sekarang.. ;) kebetulan family kami kenal satu same lain..nk dipendekkan cite..kami ditunangkan dan kawin n skarang dah pon ade sorang HERO.. ;)
Skang ni glamour plak ngan Facebook n Twitter.. zaman makin ari makin canggih dan berteknologi.. agak2 zaman anak2 kite nanti cam mane la plak teknologi diorg kan?   
maybe kete dah terbang dh time ni


ni design kereta api akan datang

ni plak komputer akan datang..ko tekan2 la meja tu je..huhu

ni lak telipon..xpyh sakit12 ibu jari dok tekan..ni pakai kaki pon blh..hahha

hahhahaa..ni pulak maybe makluk yg akan berleluasa kot time tu

1 comment:

Haji Yusuf said...

haha..pengajarannya; jgn dating thru tenet..kwn aku pn dah ramai tekena..haha