Thursday, April 28, 2011

Fobia tiap kali baca kes bayi mati!

Salam...

Tadi bace My metro pasal kes baby lelaki yg kene culik mati ditemui dalam beg..korang leh cek kat sini http://www.hmetro.com.my/articles/Identitimayatbayiterungkai/Article 

semua kisah² culik..dera..buat aku teringat anak aku..kalau boleh aku nak tgk dia 24 jam depan mate aku..

ni bukan perasaan takut biase..tapi pelik dan luar biase kot..huhuhu..sampai kan aku blh syak wasangka dengan keluarga sendiri.. dan pikir bukan²..

slalu gak en suami bising..tp xtau la asl aku jd cm ni..takut tu mcm fobia..mcm berpenyakit pon iye aku ni..mungkin kah naluri ibu aku kuat sgt sampai timbul perasaan mcm tu..

semoga semua pikiran yg bukan² tu berambus dr otak aku..dan semoga Tuhan selamatkan anak ku dari segala melapetaka dunia dan ahirat.. amin

No comments: