Monday, April 25, 2011

Kesan memakai seluar ketat? Awas En. Lelaki!

Salam semua..

Dah 3 ari xupdate blog. Bz betul minggu lepas.. ikot en suami balik JB.. sampai dr JB kul 2Pagi tadi..jgn ditanye keadaan matenye..dah uper ape ntah..Pastu mase p beli kuih nk buat bekpes sebelum masuk keje td..al kisah org yg dok beli kuih sebelah aku tu aku tgk payah beno dia nk gerak2..jalan pon dh kengkang dh..huhuhu.. dia pakai seluar ketat..mak ai..mule la aku terpikir..cm mane dia nk bukak suar tu..

seb baik lelaki kalau nk p buang air kecik just bukak zip jek..huhuhu.. ala suar yg mcm sebelah ni la..maybe keadaan dia yg agak sedikit berisi tu buat kan dia nampak sangat sendat.. pompuan pun ramai gak pakai sendat² cm ni kan..tp sebenarnye kesan buruk tu lebih kepada lelaki ok.. 
antara faktornye :

2. Pakaian dalam ketat juga mempengaruhi bilangan sperma.

Oleh itu ada pendapat mengatakan, lelaki itu perlu pakai pakaian dalam yang longgar atau tidak memakai seluar dalam langsung jika dia memakai seluar ketat ! OPppsss... ;) so kesimpulan nya lebih kepada punca kesuburan la kan.. yang mane blom kawin maybe xpenting kot bg korang..tp pade yg dh berkawin atau yg nak berkahwin penting ok.. yela masalah kesuburan ni pon salah satu punca penceraian ok. 

Ni bukan cite lucah k..huhuhu..just nk share informasi bergune jerk  ;)


3 comments:

kay shafiQ said...

Hohoho, nak ketat2 pown biar berpade2 kn. Biar x pyh pkai seluar kn xde mslh ni :P. Mcm mne plak dressing idol korea. Ape komen anda cik Alsha?

Aisha Zakhad said...

hahahaha..kan..cm mane tu? xmacho la cm ni..atau pon ko try la beli suar ketat bawah jek..yg kat cawat tu kasi alter bg muat² tettt HAHAHAHHA..ok?

syafiqstatichot said...

salu je pakai suar ketat2 camni. selesa je. hehe..