Monday, April 25, 2011

Stressss...


Tetibe mood sedih dtg plak..tetibe aku teringat time aku tgh pregnant 4bulan dulu, aku kene buat audit report iso untuk company aku ni..
 padahal tu bukan scop keje aku yg sepatutnye..n aku xde pape pengalaman pon buat bende jadah tu..tp aku keje gak sungguh²..xberkire langsung..walaupon time tu aku dok pening² n loya..aku gagah kan gak kaki ni ha p keje..sbb aku ingat tanggungjawab aku..sorang..sorang benti keje..sampai tingal aku sorang..semua aku jaga..tanpa mintak elaun lebih ke nak demand ke..aku buat iklas..sampai xterbuat la keje² tu..
last² ape aku dapat korang tau? 1st warning letter..POOR PERFORMANCE! Time tu aku dh nk cuti bersalin..xtau la asl wujud surat tu..dak opis pon terkejut..nk kate xbuat keje..xterbuat..nk kate menjawab..xpnh..nk kate asyik cuti..sebulan skali je time check-up..tp last² xdihargai.. 
skang aku dapat offer dr company lain.. dh p training ari tu walaupon keadaan mcm lebih stress dgn offer gaji yg lebih kurang..tp scop keje satu je..xde cm skang ni semua bende nk kene buat n kalau pape prob berlaku walaupon bukan slah aku, tp still petik name aku..alasan aku senior.. ooo ok.. masalahnye company br yg offer aku ni nk aku start awal..cm mane tu..aku kene bg notis dulu..xkan nak blah jerk..bak kate en suami buat pe nk buat baik dgn org yg xpnh Nampak kite ni wujud. Xpnh hargai kite..so blah je la bile dpt gaji..
tp aku still pikir kan tanggungjawab.. dalam dilemma la beb..

No comments: