Friday, April 29, 2011

Jiran ku mamat import!


Pagi tadi sebuk² nak anta anak aku p umah mak metua aku sebelum p keje time tu gak la ramai plak mamat² negro lalu lalang..dah la buat cm jalan sendiri..kita yg naik kete plak kene tunggu dia jalan dulu..seriously belagak ala² Malaysia Negara dia beb.. panas je ati aku tgk..dulu kecoh ramai endon..skang ni mamat negro plak..mat bangla pon ramai..
Lame² Malaysia dah xde org melayu dah.. pastu elok2 ada bangsa india,cina n melayu jer terus berbilang² dan x terbilang bangsa nanti kang.. aduss.. kekadang xselesa la cm ni..takut pon iye,name je Negara sendiri tapi nak kuar rumah pon takut.. 
Satu hal lagi..penempatan melayu pon dah penuh ngan mamat²  import ni.. skang ni nk p klcc pon dah mcm kat Medan, Indonesia.. huhuhu..tau la xsemua jahat n aku xde niat pon nak kutuk atau anti mane² rakyat dr negara lain..tp tu la..xtenang aku kalau dok umah sorang2 dengan keadaan jiran tetanga yg ramai import mari. Mcm mane nak buat tu? Pikir²lah sendiri.. contohnye..tuan rumah yg suke sgt kasi org asing sewa tanpa ambik tau siapa sebenarnye penyewa tu..yela byk kes rakyat luar kan..ntah2 perompak ke..pembunuh ke..PEROGOL ke.. arhhhggg takot siot..

No comments: